Monday, July 2, 2018

Mahathir (Malaysia) Hina Al Qur’an (Persis YCS) Dan Imam Bukhari, Paksa Suni Harus Terima Syi’ah Sebagai Muslim (Mazhab Islam). Mat Sabu, Penganut Syiah Militan.


Mahathir Hina Imam Bukhari – Kata Imam Bukhari Yang Paling Banyak Tolak Hadith

23 April, 2018 
Dalam menyokong seseorang untuk menjadi pemimpin, kita perlu tahu fahaman ideologi dan aqidahnya. Kita tidak mahu mengangkat pemimpin yang zalim berdasarkan Surah Lukman ayat 13 – Apa Ertinya Zalim Yang Azim?
Ketika menjawab tuduhan yang mengatakan bahawa beliau seorang penganut ANTI-HADITH, Mahathir mengatakan bahawa sebenarnya dia tidak banyak tolak Hadith.
Sebaliknya, Mahathir tuduh Imam Bukhari yang lebih banyak tolah Hadith.
Berikut adalah petikan dari video yang pernah tersebar suatu ketika dahulu (dan masih berlegar di internet):
Baru-baru ini saya buat komen sikit saya bercakap di satu majlis … aah … untuk Kassim Ahmad. Kerana saya bercakap di majlis itu saya dituduh anti hadith.
Jadi saya berpendapat itu tidak adillah. Buatlah selidik dulu, sama ada saya tolak hadith sama sekali. Itu tidak betul.

Yang tolak hadith yang banyak sekali ialah (Al-Imam) Bukhari. Daripada 600,000 hadith yang dikaji olehnya dia terima Cuma 7,000 sahaja. Dia tolak banyak hadith.

Saya tidak tolak banyak hadith.
Suatu tuduhan yang JAHAT ke atas seorang tokoh Hadith yang terhebat dalam Dunia Islam. Mahathir dengan ANGKUH mengatakan Al-Imam Bukhari yang sebenarnya lebih banyak menolak Hadith.

Dalam satu kiriman di blognya bertarikh 14 Mac 2012, Mahathir menulis:
vi) Bukhari membuat kajian hadithnya 200 tahun selepas wafat Nabi. Apakah orang pertama yang melihat atau mendengar Nabi bersabda mencatat apa yang dilihat dan didengar dan catitan ini disimpan sehingga Bukhari mengkajinya? Atau apakah Bukhari bergantung kepada riwayat yang diperturunkan melalui beberapa generasi sehingga sampai kepada Al-Bukhari?
Masalah dengan Mahathir ini dia tidak belajar asas pengajian Hadith, cara periwayatan, dan sebagainya tetapi mahu buat komen tentang Hadith. Ini adalah suatu kesilapan yang FATAL.
Kesian kepada dia, jika Mahathir berterusan dengan pendirian menghina Al-Imam Bukhari.

Dulu Kutuk Mahathir Tolak Quran – Sekarang Macam Mana?

1 July, 2017
Ada kawan hantar petikan dari “timeline” FB Pakatan Harapan Supporters (url-nya masih tulis PRsupporters), bertarikh 20 Nov 2012.
Ianya berbunyi begini:
“Al-Quran perlu ditafsir semula untuk disesuaikan dengan keadaan masa kini” – Mahathir Mohammad 14 Ogos 1994 Pasir Mas
Tetapi ketika tahun 2012, PR masih kuat hentam Mahathir. Segala keburukan Mahathir dibongkar mereka.
Agaknya sekarang kutukan tersebut sudah terbatal? Segala Mahathir cakap sudah jadi betul pulak? Siapa makan dedak siapa telan muntah?

Ustadz Idris Sulaiman : Pengaruh Syi’ah Iran di Malaysia

Baru-baru ini Institut Terjemahan Negara mengumumkan kerjasama antara Malaysia – Iran dalam terjemahan beberapa hasil karya Parsi ke dalam Bahasa Melayu.

Saya melihat bahawa perkembangan ini sama sekali bukan sesuatu yang baik untuk masyarakat dan negara.

Masakan tidak kerana ia adalah usaha jelas untuk membawa pengaruh ajaran SYIAH ke dalam masyarakat Islam negara.

Sejarah Islam dan perkembangan politik semasa di sebahagian negara-negara Islam pada hari ini menunjukkan bahawa kemuncak pengaruh Syiah hanya akan membawa kemusnahan dan pertumpahan darah.

Tiada bukti yang lebih jelas daripada apa yang sedang berlaku di Syria pada hari ini.

Pihak yang mendakwa mahu memupuk persefahaman antara kaum Sunni dan Syiah terdiri daripada antara dua;

Sama ada dia JAHIL tentang ajaran Syiah itu sendiri yang SANGAT BENCI kepada orang-orang SUNNI dan menganggap kita sebagai NAWASIB (gelaran yang diberikan terhadap orang-orang Sunni) sebagai LEBIH NAJIS daripada KHINZIR- ANJING, dan LEBIH HALAL DARAHNYA daripada orang-orang YAHUDI-NASRANI,

atau

Dia sendiri adalah pengikut Syiah, musang berbulu ayam yang mahu memerangkap orang-orang Sunni, khususnya masyarakat awam yang naif (lurus bendul), tidak tahu menahu tentang bahaya Syiah.

BERWASPADALAH terhadap TIPU DAYA SYIAH!

Sememangnya ajaran SYIAH ialah BERTAQIYYAH (berbohong) untuk mengelabui mata masyarakat Islam.

Usahlah bersikap mengambil mudah dan memandang ringan BAHAYA SYIAH.

Sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tiada gunanya.

Hari ini kita menterjemah buku-buku sastera orang-orang Syiah. Esok pula kita mengadakan seminar, forum, bengkel, wacana, hari kebudayaan IRAN-SYIAH.

Kemudian lagi apa pula?Adakah kita mahu import REVOLUSI BERDARAH IRAN ke MALAYSIA?

Jangan lupa, REVOLUSI IRAN pada tahun 1979 menyaksikan jatuhnya RAJA SYAH IRAN yang terakhir dan terbunuhnya ribuan orang-orang Sunni Iran.

Tahukah anda bahawa di TEHRAN sahaja (ibu negara Iran) terdapat lebih 200 synagogue (rumah ibadah) Yahudi, TETAPI TIDAK ADA WALAU SATU PUN MASJID SUNNI?!!

Surau Sunni yang terakhir telah dirobohkan beberapa tahun yang lalu!

Saya mengira bahawa sekiranya kita sayangkan Agama dan Negara, tidak mahu melihat Sultan dan Raja kita digulingkan, maka wajarlah kita bertindak menghalang penularan pengaruh IRAN-SYIAH ke dalam negara.

Semoga Allah memelihara kita semua.
Wallahul musta’an.
Sumber : FB Ustadz Idris Sulaiman
http://www.moslemtoday.com/ustadz-idris-sulaiman-pengaruh-syiah-iran-di-malaysia/

Mahathir Mohamad: Sunni Harus Menerima Syiah 
sebagai Muslim

Friday, 01 June 2018
Dilansir dari The Malaysian Insight, di Malaysia, Islam madzhab Syiah sudah lama dianggap sebagai aliran yang “menyimpang” oleh otoritas keagamaan federal dan negara bagian, hal tersebut tercermin dari berbagai hukum agama, fatwa, publikasi, dan khotbah yang dikeluarkan oleh para pihak terkait.
Sebagai contoh, pada tahun 1996, Dewan Fatwa Nasional Malaysia menyatakan bahwa ajaran Syiah adalah haram. Kemudian di bawah berbagai jeratan hukum Islam Malaysia, perkumpulan minoritas Syiah Malaysia telah seringkali menjadi sasaran penggerebekan dan penangkapan, buku-buku dan perlengkapan lainnya disita, dan dalam beberapa kasus, para pengikut Syiah dituduh melakukan tindak pidana.
Pada tahun 2016, Amri Che Mat, aktivis Syiah dari organisasi kemanusiaan Perlis Hope, di negara bagian Perlis Malaysia, dinyatakan menghilang. Sebulan sebelum menghilang, Mufti Perlis, Mohd Asri Zainul Abidin menyatakan bahwa Syiah adalah ancaman bagi kemanan nasional.
Atas pernyataan Mufti Asri dan berlarut-larutnya pengungkapan hilangnya Amri Che Mat, mantan menteri hukum Malaysia, Datuk Zaid Ibrahim, pada Januari 2018, sebagaimana dilaporkan The Malaysian Times, menyatakan, “bagaimana bisa seorang Syiah yang tinggal di kota kecil di Perlis dan melakukan pekerjaan sukarela untuk membantu orang miskin menjadi ancaman bagi keamanan nasional?
“Saya berharap Mufti terpelajar dapat menjelaskan kepada kita yang bukan ahli bagaimana seseorang dapat menjadi ancaman bagi keamanan nasional hanya karena seseorang menjadi anggota kelompok atau komunitas tertentu.”

Pernyataan Mahathir Mohamad
Setelah terpilih kembali menjadi Perdana Menteri yang ketujuh, pernyataan Mahathir Mohamad tentang Syiah dari berita tahun 2015 ramai kembali dibagikan di media sosial. Dilansir dari Free Malaysia Today, dalam pertemuan yang diselenggarakan oleh Ikatan Muslimin Malaysia (ISMA), organisasi Islam konservatif Malaysia, pada September 2015, Mahathir menyatakan bahwa Sunni harus menerima Syiah sebagai Muslim.
Dalam pertemuan tersebut Mahathir meminta kepada mayoritas Sunni di Malaysia untuk menerima Syiah sebagai sesama Muslim dan dengan demikian dapat menghindari perselisihan sektarian mematikan yang telah menghancurkan beberapa komunitas di Timur Tengah.
Dalam pidatonya, Mahathir mengingatkan peserta, bahwa seseorang dinyatakan Muslim apabila dia telah bersaksi bahwa Tuhan itu satu dan Muhammad adalah Nabi-nya (??!!).Baik Sunni maupun Syiah, menyatakan hal yang sama, katanya (??!!). Dia kemudian menambahkan, bahwa Malaysia selama ini bebas dari perselisihan karena dalam waktu yang lama hampir seluruh Muslim Malaysia bermadzhab Syafii. Namun, situasi sekarang telah berubah dengan banyaknya ekspatriat dari negara-negara yang mayoritas warganya Syiah, misalnya Iran.
Mahathir  mengakui bahwa di Malaysia kondisi perdamaian di antara sesama Muslimnya lebih baik dibandingkan beberapa negara di Timur Tengah, dan dia mendesak untuk menjaga kelangsungan perdamaian itu melalui toleransi atas pandangan yang berbeda.
“Kita tidak berhak mengatakan bahwa mereka bukan Muslim hanya karena mereka tidak terlihat seperti kita atau tidak berpakaian seperti kita,” kata Mahathir.
Berbicara tentang perang yang terjadi antara Syiah dan Sunni di tempat lain di dunia Muslim, dia mengatakan bahwa mereka diperalat oleh orang Yahudi dan Amerika Serikat.
“Orang-orang Yahudi dan Amerika adalah siapa yang menertawakan,” katanya. “Kaum Muslim sedang dikerjai oleh mereka. Inilah yang terjadi ketika kita menekankan perbedaan kita, bukan persamaan kita.”

Syiah Jadi Mazhab Islam Di Malaysia?

PERTEMUAN wakil-wakil agama dengan penasihat kerajaan baru-baru ini telah menimbulkan kembali isu Syiah apabila wakil mereka turut dijemput memberikan pandangan.

Wakil yang menyampaikan pendirian yang menyebelahi Syiah ialah Dr. Mohd Faizal Musa, pensyarah dan pengarang yang lebih dikenali sebagai Faisal Tehrani.

Faisal Tehrani telah banyak kali terpalit dengan kontroversi dikaitkan dengan Syiah, yang didakwahkan melalui karya-karyanya.

Beberapa buah buku beliau telah diharamkan oleh Kementerian Dalam Negeri, antaranya Sebongkah Batu Di Kuala Berang terbitan PTS dan Perempuan Nan Bercinta terbitan ITBM.

Beliau turut menerbitkan buku yang bertajuk Ingin Jadi Nasrallah, menunjukkan kekaguman beliau pada Hassan Nasrallah, pemimpin kumpulan Syiah Hizbullah di Lubnan.

Faisal Tehrani telah menyampaikan pandangan yang mahukan lebih kebebasan untuk masyarakat Syiah di Malaysia.

Menurut Faisal Tehrani, masyarakat Syiah didiskriminasi di Malaysia dan dilayan secara tidak adil oleh kerajaan.

Persoalan yang perlu ditanya ialah kenapa sekarang beliau diberikan peluang untuk menyampaikan pandangan membela Syiah?



Satu lagi soalan tidak kurang penting ialah kenapa kerajaan baru mahu melayan orang seperti ini?

Adakah ini menandakan keterbukaan baru yang akhirnya membolehkan Syiah diterima sebagai salah satu mazhab Islam di Malaysia?

Ini tidak mustahil kerana pandangan diutarakan Faisal Tehrani ini menolak keputusan Jawatankuasa Fatwa Kebangsaan yang menghukum Syiah sesat.

Kerajaan baru juga sibuk mempertikaikan kewujudan Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (Jakim), dan mempertikaikan pihak berkuasa agama.

Sesuai dengan slogan yang mereka canang, “Islam untuk semua” dan “tidak ada paksaan dalam agama,” nampaknya tidak jauh lagi untuk Syiah diberi pengikitrafan.

Mereka pun sudah lama menyarakan agar Malaysia lebih terbuka dengan kepelbagaian dalam agama termasuk Syiah.

Rata-rata pemimpin Pakatan Harapan percaya dengan kebebasan beragama dan ini termasuk memberi kebebasan kepada Syiah.
Banyak pihak sudah mula bimbang dengan kemunculan Syiah dalam kerajaan baru PH yang baru memerintah.

Mohamad Sabu sebelum ini pernah kecoh dengan dakwaan yang beliau menganut fahaman Syiah.

Beliau kerap ke Iran dan sering menyebut nama-nama pemimpin Iran dan Hizbullah di Lubnan dan memuji mereka.

Rakan beliau dalam Parti Amanah Negara (PAN) yang sekarang menjawat jawatan Ketua Menteri Melaka juga didakwa pengikut Syiah.



Maka jelaslah, kalau benar, ini bermakna Syiah sudah memegang Kementerian Pertahanan Malaysia dan menjadi ketua di sebuah negeri.

Sudah tentu mereka lebih mudah melebarkan pengaruh dan menyebar fahaman mereka secara perlahan dan berperingkat.

Maka langkah menemui dan menyampaikan pandangan kepada Majlis Penasihat Negara itu satu peluang yang mereka telah berjaya manfaatkan.

Halangan-halangan awal telah mereka lepasi, dan semakin mudahlah mereka mahu jadikan Syiah sebagai satu mazhab Islam yang diterima di Malaysia. – Mynewshub.tv

MR : Bukan semua mazhab syiah itu sesat, walaupun ada pimpinan Amanah dikatakan bermazhab syiah, saya rasa yang pentingnya pimpinan Amanah jangan 'jual agama' kepada bukan Islam demi nak rais sokongan bukan Islam. Prinsip Islam mesti ditegakkan. Jangan jadi "Pasu Bunga" dalam Pakatan Harapan, aguk aje walaupun merugikan umat Islam.... 

Ketua Menteri Melaka Undang Ketua Syiah Malaysia


Belum reda lagi isu Ketua Menteri Melaka yang dikatakan menganut fahaman Syiah, timbul lagi satu isu kini beliau memberi penghargaan yang besar terhadap fahaman yang difatwakan sesat itu apabila memberi jemputan rasmi kepada Ketua Syiah Malaysia sempena perayaan Hari Raya Aidilfitri oleh Kerajaan Negeri Melaka.



Sebelum ini Mufti Melaka, Datuk Abdul Halim Tawil berkata, Ketua Menteri Melaka yang baharu, Adly Zahari berpegang kepada Ahli Sunnah Wal Jamaah dan laporan yang tular dalam media sosial yang mengaitkannya dengan ajaran Syiah adalah tidak benar.



Namun setelah melihat gambar yang dimuat naik sendiri oleh Ketua Syiah Malaysia, Mohd Kamil Zuhairi Abdul Aziz  di akaun facebook peribadinya, rata-rata netizen menjadi keliru semula akan fahaman yang dianuti oleh Ketua Menteri Melaka ini.

Seperti yang diketahui umum, ajaran syiah mengamalkan konsep 'taqiyah' yang bermaksud berpura-pura. Fahaman syiah membenarkan amalan berpura-pura dan kita sama sekali tidak akan tahu apa isi hati seseorang jika mereka mengamalkan ajaran seperti ini.

Adakah Adly seorang syiah? Di hadapan mufti Melaka beliau mengaku sebagai ahli sunnah. Tetapi tindakan dan kecenderungan beliau pula menunjukkan sebaliknya.

Syiah Kini Kembali : Dengan Semangat Dan Wajah Baharu

Sepertimana yang kita ketahui, pemimpin Agung Iran, Ali Khamenei merupakan antara pemimpin negara pertama didunia yang mengirimkan ucapan tahniah kepada kerajaan baharu Malaysia selepas tamatnya PRU14 yang lalu. Kini tidak sampai 100 hari kerajaan baharu dibentuk, Malaysia Baharu ini akan mengalami Kemasukan pengaruh Syiah Iran secara besar-besaran melalui instrumen kebudayaan & kesusasteraan.
Tahniah diucapkan kepada semua pihak yang terlibat dalam membuka pintu fitnah ini secara langsung dan tidak langsung.
Jasa anda amat dihargai.
Kuala Lumpur, 24 Jun 2018 : Institut Terjemahan & Buku Malaysia (ITBM) dan Pusat Kebudayaan, Kedutaan Republik Islam Iran di Kuala Lumpur (CCIR) hari ini memeterai perjanjian kerjasama melibatkan penterjemahan dan penerbitan buku kedua-dua negara, iaitu Malaysia dan Republik Islam Iran. Pemeteraian perjanjian kerjasama ini adalah hasil daripada beberapa siri pertemuan dan perbincangan sebelum ini antara kedua-dua pihak. Perjanjian ini ditandatangani oleh Encik Mohd Khair Ngadiron, Pengarah Urusan/Ketua Pegawai Eksekutif ITBM dan Encik Ali Mohammad Sabeghi, Kaunselor Kebudayaan CCIR.
Menerusi perjanjian ini, empat perkara kerjasama digariskan dan akan dilaksanakan secara bersama, iaitu penterjemahan dan penerbitan karya Parvin E’tesami – penyair wanita Iran; penerbitan buku Antologi Cerpen Malaysia-Iran; penterjemahan dan penerbitan puisi Iran/Parsi ke bahasa Melayu; dan penerbitan buku Mathnawi Jalaluddin Rumi dalam versi ekonomi.
Selain penterjemahan dan penerbitan karya, kerjasama ini turut mencakupi gerak kerja selepas penerbitan (post-production) seperti promosi dan publisiti, pengedaran serta pemasaran dan jualan. Kerjasama ini antara lain bertujuan untuk berkongsi dan bertukar kemahiran serta pengetahuan dalam industri penterjemahan dan penerbitan kedua-dua belah pihak. Selain itu, ia juga antara usaha untuk mengukuhkan hubungan bilateral antara kedua-dua negara dengan menggalakkan pemahaman dan kesedaran terhadap persamaan serta perbezaan budaya dan nilai kedua-dua negara.
Projek penerbitan ini dijangka siap sekitar penghujung tahun ini atau awal tahun hadapan dan akan dipasarkan sempena Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur (PBAKL) 2019 (29 Mac – 7 April 2019) serta Pesta Buku Antarabangsa Tehran yang dijadualkan berlangsung pada Mei 2019 (jangkaan 1 hingga 11 Mei 2019). CCIR turut bersetuju membantu dan menguruskan penyertaan ITBM serta aktiviti yang akan diadakan di Pesta Buku Antarabangsa Tehran akan datang.
Turut hadir dalam majlis penandatanganan perjanjian kerjasama ini adalah Encik Sakri Abdullah, Pengurus Besar ITBM; Encik Abdolreza Alami, pegawai CCIR dan Profesor Madya Dr. Naser-Gholi Sarli dari Fakulti Bahasa Moden dan Komunikasi, Universiti Putra Malaysia (UPM).

Mat Sabu yang cenderung terhadap Syiah pasti akan membuat keputusan menyebelahi Iran

Abu Leman
Seperti yang telah dijangkakan Menteri Pertahanan yang baharu, Mat Sabu akan memanggil semula pasukan pertahanan ATM di Arab Saudi.
Bukanlah menjadi satu rahsia lagi Mat Sabu yang secara terang dan lantang menyatakan kecenderungannya terhadap Syiah pasti akan membuat keputusan yang akan menyebelahi Iran berbanding Arab Saudi.
Penempatan ATM di Arab Saudi di saat negara itu melancarkan serangan ke atas Syiah Houtsi di Yaman menimbulkan ketidaksenangan pihak-pihak tertentu terutama sekali Iran di mana seperti yang diketahui umum merekalah yang membiayai operasi ketenteraan dan persenjataan puak-puak pelampau Houtsi untuk menakluk Yaman.
Bagaimanapun seperti yang telah ditegaskan, penempatan pasukan pertahanan ATM di Arab Saudi hanyalah berkaitan latihan pemindahan (evacuation) dan bantuan bencana sahaja. ATM tidak terlibat dalam operasi menyerang di negara tersebut.
Pun begitu nampaknya ia tidak menyenangkan hati Menteri Pertahanan Malaysia kerana seolah-olah pasukan ATM kita terlibat dalam komplot menyerang puak-puak pelampau Syiah Houtsi.
Apabila ditanya adakah Mat Sabu seorang Syiah? Beliau tidak mengiyakan namun tidak juga menafikan.
Beliau bijak mengelak dengan jawapan seloroh dan lawak jenaka yang akhirnya persoalan utama samada beliau seorang Syiah atau bukan masih tidak dijawab.
Jawapan “no comment” Mat Sabu masih kekal menjadi misteri kepada seluruh rakyat Malaysia sehingga ke hari ini.
Sumber: Abu Leman

Resmi, Malaysia Tarik Tentaranya dari Saudi

Friday, 29 June 2018
Pemerintah Malaysia akhirnya memutuskan membawa pulang tentaranya yang berada di Arab Saudi. Hal ini disampaikan oleh Menteri Pertahanan Malaysia, Mohamad Sabu.
Ia bilang, putusan ini keluar setelah gelar rapat kabinet pekan lalu. Putusan ini berdasarakan kebijakan luar negeri Malaysia yang netral dan tidak berpihak pada salah satu blok negara-negara manapun di dunia ini. 
“Setelah rapat kabinet, kami sedang mempersiapkan penarikan tentara,” katanya seperti dilansir New Straits Times, 28 Juni. 
Sejak 2015, lembaga hak asasi kemanusiaan dan advokasi setempat meminta Pemerintah untuk tidak ikut-ikut dalam koalisi militer Saudi yang menyerang Yaman. Namun seruan itu baru mendapatkan tanggapan setelah Mohamad Mahathir mengambil alih kekuasaan dari Najib Razak. 
Sabu mengatakan, Malaysia ingin berkomitmen untuk menjaga netralitas dan hubungan baik kepada negara-negara Asia Barat termasuk Saudi dan Yaman.  “Malaysia tetap teman baik bagi mereka seperti tetangga kami sendiri,” katanya.
Dengan dukungan Amerika Serikat, Uni Emirat Arab dan beberapa negara lainnya, Saudi telah melancarkan serangan militer ke Yaman sejak Maret 2015. Koalisi Saudi juga memblokade Yaman dari darat, laut dan udara, sehingga menambah krisis kemanusiaan di negara yang terbilang miskin itu.
Hingga kini, agresi militer Saudi telah menghilangkan lebih daripada 14.000 nyawa warga Yaman.  Peristiwa ini membuat lembaga dan aktivis kemanusiaan di berbagai negara mengecam  keras tindakan Negara Kerajaan itu.
YS/islamindonesia
Mahathir terima dana bilion dari Syiah Iran?

Mat Sabu: 'Maaf, tiada komen isu Syiah dari saya'

Mat Sabu Mengangkat Syiah Hassan Nasrullah Hezbollah


Syiah Hezbollah puji Malaysia

Syiah Hezbollah puji Mahathir dan Mat Sabu kerana menarik semula tentera Malaysia dari pakatan yang diketuai Arab Saudi untuk memerangi keganasan.


Malaysia adalah di antara 34 negara Islam yang menyertai pakatan tersebut sebelum ini. Pakatan inilah yang membantu menyelamatkan Syria dari serangan Syiah Iran dan pakatan inilah yang telah berikrar akan membantu Mekah dan Madinah dari serangan musuh Islam.



Berita pengunduran tentera Malaysia dari Arab Saudi pasti akan menggembiran Syiah di seluruh dunia.


Saksi I: Cerita Dr Abd Aziz Hanafi - "Mat Sabu Syiah?" PART VII

Isu Syiah : Kenyataan Mat Sabu mengelirukan - JATI

URD - Wajarkah Mat Sabu Menjadikan Tokoh Syiah Sebagai Idola

Bukti ilmiah naqli kaitkan Mat Sabu, Syiah, Munafiq - PART IV